♥ My Journal Story ♥



Diary About Link



Follow|Home
Sunday 28 October 2012 | 05:14 | 0comments
Assalamualaikum w.b.t

Rasanya belum terlambat lagi untuk ucapkan Salam Aidil Adha buat semua umat Islam.
Aku ni bukan apa,.. nak bising tak de tempat so, sini la tempat aku nak merapu merepek meraban apa2 je la...
Tapi ni bukan merapu merepek, ni adalah BENAR!!!
Aku ni menghitung hari je lagi untuk habis final exam form 4. Mood exam hilang gara-gara hari raya Qurban. Bukan apa, aku ni yang jadi malas study. huhuuuu...
Apa lah nak jadi... Dok rumah mengadap lappy buka facebook, layan twitter dan dah alang2 aku update blog sekali. *untuk seketika je... Hahaaa... 
Alang-alang menyelup pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Dah alang-alang aku buang masa biar sampai puas. 
Tapi sambil2 tu aku cari taw bentuk2 soalan exam. 
Yela... aku rasa lama sangat aku exam. 
BM,BI,MT,SJ,PAI,ADDMATH,KIMIA,FIZIK,EKO.ASAS,PRINSIP AKAUN ,... tu ha 10 subjek, dah la ada 2 hingga 3 paper pulak tu untuk setiap subjek.
Apa pun demi masa depan aku tetap berusaha. :)
Doakan semoga di permudahkan segala urusan...
Amin.

Older Post | Newer Post